#0074

Jävla pärs i Södertälje i går. Tvekade hela dagen om jag skulle gå eller inte, men sen bestämde jag mig för att köra på det i alla fall eftersom det med ganska stor säkerhet skulle vara den sista matchen för säsongen där jag kunde vara på plats. Eftersom folk tog så god tid på sig i bankomatkön vid Gullmarsplan hade jag inga pengar vid ankomst till Södertälje. Fick sedan springa i vad som kändes som en halvmil till närmsta bankomat i en Coop-butik längre bort (turligt nog inte drabbad av global intifada). Tog ut en femhundring, sprang tillbaka. Såg matchen som var ett riktigt sömnpiller. Sen en lång resa till Abrahamsberg. Hockey alltså. Nu är säsongen över. Kommer antagligen följa kvalserien med större intresse än slutspelet. Blir det derbyn nästa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0