#015

Känns som att jag aldrig hinner med något jag faktiskt vill skriva. Har dock en intervju på gång med Asaurus records, som tråkigt nog lades ner för ett antal månader sedan. I övrigt har jag mest umgåtts med min kurslitteratur den senaste tiden, samt läst Inlandsbanan av Erik Beckman.

Tråklista eftersom jag aldrig hinner lyssna på musik.

1. Fireflies  - Cherry blossom girl 7"
Airs mästerverk i jingeljangel-tappning. Utgiven på ett nytt bolag som heter Papillons Noirs. Har en svag misstanke om vem som driver det bolaget och har jag rätt vet jag att det är en person med ett stort pophjärta
2. Örnsbronx FF
Världens bästa fotbollslag is coming to get you
3. Postcard from Scotland
Rackarns trevliga låtar spelade Aidan Moffatt från Arab Strap i lördags.
4. My Favorite
Veckans revival


Kommentarer
Postat av: E

oh my, oh my, örnsbronx får uppmärksamhet på nätet

2008-11-17 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0