#009 - Listträsket

Jag känner att jag bör börja med en slags söndagslista. Mest för att hålla styr i mitt skrivande.

Som följer:
Klas, live på Club King Kong. Min vän Karin har hypat Klas. Klas Klas Klas. Nu skulle han spela på King Kong tillsammans med Silent Man och Tafra. Det var sistnämnda som allra mest lockade dit mig. Nu blev väl Tafras gig kanske inte det mest lyckade någonsin, och det tror jag säkert att han själv skulle hålla med om, men nog om det. Mycket mer alt-country än på skiva. Börjar dock förstå lite mer av storheten nu.
The Deirdres - Ball in a cup (Skulle överlag säga att den nya ep:n klår den gamla. Och det säger jag inte bara för att vara snäll)
Fred Astereo, bokad till Judy's 12:e september!
Pet Shop Boys, Very. (Gammal klassiker som fått snurra mycket i veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0