#018

Äh, nu får det ta och bli lite mer personligt här också. Det blir så jävla krystat annars.

Saker går bra. En klubbplan fullföljd och förhoppningsvis är snart också den andra klubbplanen fullföljd. Jag, Martina och Ewe påbörjar resan mot att bli jobbigt klubbfolk som spelar skivor överallt, är överallt och är kända för ingenting. Det och gratis öl är vårt mål. Ungefär. Den mest komplicerade frågan är om vi ska börja kunna trängas i ett DJ-bås alla tre?

Dessutom: Emanuel blir mediegubbe. Nu Pandamagazine, i januari Nya Wermlandstidningen och senare förhoppningsvis något annat skoj. P1 vore coolt faktiskt. Då måste jag också börja med den stereotypa garderoben. Virtanen borde hålla i kurser, han skulle bli jävligt rik.

Jag känner att jag varit sjukligt aktiv i en del avseenden den här veckan. Jag har varit med och återuppstartat Södertörns journalistikförening, jag har fixat klubb(ar), jag har ett till skribentuppdrag på gång (utöver bandyn) och DN ligger äntligen på hallmattan varje morgon.

Kommentarer
Postat av: Hugo

Gôtt med Panda, Andreas äger.

2008-11-08 @ 01:29:02
URL: http://bananjuice.blogspot.com
Postat av: E

alla kommer spy på oss innan året ens hunnit ta slut

2008-11-13 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0